Soros György

A Soros-birodalom folytatja a bevándorlásellenes magyar nemzeti kormány elleni támadást

A New York Times Soros György lapja, ami folytatja a bevándorlásellenes magyar kormány elleni támadást – írja közleményében a Kormányzati Tájékoztatási Központ arra reagálva, hogy Soros blogja, a 444 lebukott azzal, hogy egyik szerzője NYT-ba írt cikkét úgy mutatta be, mintha azt az Egyesült Államokban írták volna – írja az Origo. A közlemény szövege:

Így menedzselik a migrációt: Sorosék új mentőkampányt indítanak a líbiai partok közelében

Új mentőkampányt indít az Orvosok Határok Nélkül (MSF) nemzetközi segélyszervezet SOS Méditerranée nevű társszervezete a líbiai partok közelében, hét hónappal azután, hogy Aquarius nevű mentőhajójuk felhagyott a mentéssel – jelentették be vasárnap Párizsban, számol be róla a 888.

Így befolyásolja a választásokat a Soros-hálózat

Fokozott mozgósításba kezdett az európai parlamenti választásokat megelőző hetekben a jellemzően zöld-, illetve emberi jogi fedésben működő liberális szervezetek hálózata. A világ egyik legnagyobb baloldali aktivista közössége, az Avaaz például péntekre tüntetéseket szervez, emellett az utóbbi hetekben uniószerte nyolcvan, összesen tíz-húsz millió követővel bíró Facebook-oldalt és -csoportot tiltattak le, mert azok a bevándorlást ellenző erőket támogattak. Az egyébként, hogy Soros György, illetve az általa megfogalmazott nyílt társadalom doktrínáját követő csoportok megpróbálnak befolyásolni egy-egy választást, nem újdonság, így volt ez már 2014-ben is – írja az Origo.