Korábban matematika tudományterületen, most földrajz-földtudomány területén pályáztak sikerrel, számolt be róla a közösségi oldalán az intézmény.

– Iskolánk 11. osztályos, földrajz fakultációs diákjai az elkövetkező időszakban a vízhiány, aszály és mezőgazdaság kapcsolatát fogják tudományos igénnyel vizsgálni. Ehhez műholdfelvételek, csapadékadatok elemzése, valamint terepi megfigyelések, mérések kapcsolódnak. – részletezte a JAG a posztban.

Hozzátették: az intézmény az SZTE TTIK Földrajz- és Földtudományi Intézetével szoros együttműködésben dolgozott az elmúlt években, főleg a pályaválasztás és természettudományos érdeklődés felkeltése és fenntartása terén. A sikeres pályázattal ez az együttműködés most még magasabb szintre lép, amellyel a diákok ízelítőt kapnak a felsőoktatás világából.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on google
Google+
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest