A New York Times Soros György lapja, ami folytatja a bevándorlásellenes magyar kormány elleni támadást – írja közleményében a Kormányzati Tájékoztatási Központ arra reagálva, hogy Soros blogja, a 444 lebukott azzal, hogy egyik szerzője NYT-ba írt cikkét úgy mutatta be, mintha azt az Egyesült Államokban írták volna – írja az Origo. A közlemény szövege:

A Soros-birodalom folytatja a bevándorlásellenes nemzeti kormány elleni támadást, a New York Times Soros lapja, ami közölte a Soros által pénzelt 444 álhírét.

Az Amerikai Egyesült Államok elnöki hivatala épp minap mondta föl többek között a New York Times előfizetését, mert folyamatosan hazugságokkal vezetik félre a közvéleményt.

 

 

Forrás: Origo | Borítókép: archív fotó

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on google
Google+
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest