Hírek Makó

A visszatérő vásárlókra nagy figyelmet kell fordítani

Újabb előadáson vehettek részt a Marosmenti Vállalkozások Szövetségének szervezésében a térségi cégvezetők, ahol a vállalkozások irányításával, marketingjével kapcsolatos ötleteket osztanak meg velük az előadók.

A vásárlói élményteremtés volt a témája a Koronában tartott mostani előadásnak, amelyet Weiser István tartott a helyi vállalkozások vezetőinek.

A marketingstratéga előadását egy szemléletes példával indította, amely arról szólt, hogyan oldotta meg egy külföldi cég gyártósoron dolgozó alkalmazottja 1,5 dollárból azt a problémát, amire korábban a vezetőség 1,5 millió dollárt költött.

A példa tanulsága szerint, nem biztos, hogy sok pénz elköltése a garancia egy cég hatékonyságának növelésére, vagy egy probléma megoldására, fejtette ki Weiser István.

A vásárlói élményteremtésre kitérve a marketingstratéga arról beszélt, fontos tisztában lenni vele, hogy a vállalkozások profitjának a 80 százalékát a visszatérő vásárlók jelentik, éppen ezért nem mindegy a velük való kapcsolattartás módja és minősége sem.

 

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.