Az angliai székhelyű LuxuryTravelGuide magazin a makói fürdőt választotta a Európa legjobb családbarát fürdőjének 2018-ban.

Kiss Dániel – Makó

2014-ben a Nemzetközi Ingatlan Szövetség (FIABCI) Prix d`Excellence nívódíj pályázatán, resort kategóriában a második helyet tudhatta magáénak a fürdő, most ismét egy nemzetközi díjjal gazdagodott. A szakmai zsűri European Spa, Fitness & Wellness kategóriában választotta Európa legjobb családbarát fürdőjének a Hagymatikumot.

A LuxuryTravelGuide célja, hogy a világ minden tájáról bemutassák az igényes turistáknak a lehető legjobb turisztikai vállalkozásokat és utazási célpontokat. Ez magában foglalja többek között a szállodákat, éttermeket, síparadicsomokat és természetesen a gyógy- és élményfürdőket is, a magazin pedig kiválasztja az öt kontinens legjobbjait. Az évről évre kiadott utazási útmutatóban – a szakmai szempontokat figyelembe véve – a legjobbakat díjazzák.

A szempontok közt szerepelt az innováció, a tervezés egyedisége, a szolgáltatások minősége és választéka, a marketing és márkaépítés, az alkalmazott technológiák, az elhelyezkedés és a megközelíthetőség, a dolgozói elégedettség, illetve természetesen a vendégek visszajelzései és véleményei.

– Elsősorban annak a 100 kollégámnak szeretném megköszönni az év 364 napján nyújtott folyamatos lelkiismeretes és látogatóbarát munkáját, mely nélkül nem kaphattuk volna ily rangos elismerést. Úgy gondolom, minden makói büszke lehet, ilyenkor jó makóinak lenni – mondta el a díj kapcsán Gergely Gábor, a fürdő igazgatója.

Ráadásul nem csak a Hagymatikum, a város többi turisztikai egysége is rendkívül pozitív visszajelzéseket kap. –  Ezek az elismerések és a nemrég napvilágra került hír, miszerint Magyarországon a makói szálláshelyek a legjobbra értékeltek a vendégek által, mind azt jelzik, hogy városunk nemcsak jó irányba indult a turisztika fejlesztésével, hanem remekül él a lehetőségeivel, jó gazdaként bánik a vendégekkel, akik ezt a jó hír továbbadásával és visszatérő látogatásaikkal hálálnak meg. Ez minden díjnál és reklámnál fontosabb Makó jövője,  gyermekeink helyben maradása szempontjából – tette hozzá az igazgató.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on google
Google+
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest