Kiemelt Makó színes

Turistamágnesnek bizonyultak a makói hotelek

A Grand Hotel Glorius és a Bástya Hotel, azaz a két makói szálloda nem véletlen kapta a legjobb értékelést a magyar szálláshelyek közül a trivago.hu szálláskereső decemberi adatai alapján.

Korom András – Makó

A magyar városok közül Makó szállodái kapták a legjobb értékelést az utazóktól a trivago.hu szálláskereső weboldal adatai alapján, Magyarország pedig az európai országok rangsorában a 13. helyet szerezte meg. A makói hotelek kimagasló, 8,67-es pontszámot értek el a tízből, amivel a lista élén végeztek.

A Dél-alföldi régió egyébként is kiemelkedően teljesített: a legjobb tíz magyar városból öt itt található. Az utazók külön kiemelték a hoteltulajdonosok európai viszonylatban is kiemelkedő elhivatottságát a vendégek és a szakma iránt.

Makón csupán két hotel működik, a Glorius és a Bástya, mely vezetői más-más okokra vezetik vissza kimagasló eredményt. Vezekényi Péter, a Grand Hotel Glorius igazgatója szerint az elért 8,67-es szám több mutató együttes eredményét tükrözi. Ebben fontos szerepet játszik a városi szállodák minősége, a nyújtott szolgáltatás minősége, Makó hangulata, meghittsége és az ár/érték arány is.

A Glorius igazgatója szerint Makó hangulata is meghatározza, hogyan érzik magukat a szállodában a turisták.

– A turizmus fejlődése és fejlesztése nagy lehetőség a város számára, ezért is jó látni, hogy a visszajelzések alapján a vendégek ilyen pozitív képet alkotnak Makóról. Az eredményből egyértelműen látszik, hogy a fürdővárosok teljesítettek jobban, ezért is segíti ígéretesen a városban esedékes fürdőfejlesztés a turizmus érdekeit és fejlődését. Az eredmény nagyon pozitív ránk nézve, de ettől még nem szabad elbíznunk magunkat. A termék és a szolgáltatás fejlesztésén folyamatosan kell dolgoznunk, hogy a jövőben is hasonló jó eredményt érjen el a város – mondta.

Puszta Sándor, a Bástya Hotel ügyvezető-tulajdonosa egy más szemszögből világított rá a kiváló eredményre: – Mindig vállalkozó voltam amióta elvégeztem az iskoláimat, azaz emberekkel foglalkoztam: 20 évig tévészerelőként, 20 évig a T-Mobilnál, s 5 éve vagyok a szállodaiparban. Nekem a legfontosabb a vendég elégedettsége. Azaz kéréseiket mindig figyelembe vesszük, legyen az az érkezési időpont változása vagy, hogy kutyát szeretne behozni.

Puszta Sándor számára a legfontosabb a vendégek elégedettsége.

A 15 szobás, két-három és négyágyas Bástya családbarát és közvetlen szállást biztosít. Puszta Sándor ráadásul szeret a vendégekkel el is beszélgetni érkezzenek azok bárhonnan. A zöld hotelként működő Bástya különleges szolgáltatást is nyújt majd hamarosan, egy a parkoló felől kialakítandó, az autósokat kiszolgáló elektromos töltővel.

– Előfordult már az is, hogy a vendégek a Maros-partra akartak kijutni, s azt kérdezték, hogy hogy lehet odamenni. Mondtam, hogy itt a számom, felhív, ha indulni akar, majd akkor is, ha vissza szeretne jönni. Kiviszem és visszahozom. Persze el voltak ájulva. Akadt olyan vendég is, akit Földeákra szállítottam ki – osztotta meg a a Bástya Hotel csöppet sem mindennap szolgáltatása egyikét.

+++

Nem szabad elfelejteni, hogy Makón 50 panzió is működik, a kisebbtől a nagyobbakig. Ráadásul egy részük az elsődleges turisztikai célpont, a Hagymatikum környékén.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.