Valaki ismét a Nemzeti Adó- és Vámhivatal nevében telefonál és kér bankszámla-adatokat, túlfizetésre hivatkozva. Be ne dőljön, csaló telefonál.

MH-kék hírek

A Nemzeti Adó- és Vámhivatalhoz érkezett bejelentés szerint a telefonban egy udvarias hang közli az ügyféllel, hogy túlfizetése van az adóhivatalnál, de ezt csak nevének és bankszámlaszámának megadását követően tudják utalni.

A NAV azonban telefonon soha nem értesíti ügyfeleit és soha nem kér bankszámlaszámot, vagy egyéb bizalmas adatot! Ezért adóhatóság kéri, ha valaki ilyet tapasztal, haladéktalanul tegyen bejelentést a NAV bármelyik igazgatóságán, ügyfélszolgálatán és semmiképpen se adja meg adatait! Az ebből eredő kellemetlenségekért a NAV nem vállal felelősséget, mert a hivatal kizárólag ügyfélkapun, postán, illetve folyószámla-kivonaton értesíti az adózókat a túlfizetésekről.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on google
Google+
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest