Makó színes

Elismert, sikeres és még tovább fejlődik a makói Grand Hotel Glorius

Harmadik születésnapját ünnepli szeptemberben a makói Grand Hotel Glorius. A négycsillagos hotel az eltelt időszakban beváltotta a hozzá fűzött reményeket és további fejlesztésekben, új lehetőségekben gondolkodnak vezetői. Értékelő beszélgetés Vezekényi Péter szállodaigazgatóval.

Szabó Anita – Makó

– Egy születésnap mindig alkalmat ad arra, hogy az ünnepelt visszatekintsen az eltelt időszakra. Hogyan összegezné a Glorius eddigi három esztendejét?

– Rendkívül sikeresnek látom a működését, különösen, ha figyelembe vesszük, hogy egy olyan piacon történt a bevezetése, ahol a turizmusnak korábban nem voltak komoly hagyományai. A Hagymatikumnak köszönhetően ebben történtek változások, de számunkra mindenképpen nagy kihívás volt, hogy a szálloda révén is bekerülhessen Makó a turizmusban már elismert városok közé. Örvendetes, hogy a város kiemelten foglalkozik a marketinggel és jó az együttműködés a különféle helyi turisztikai egységek között is. A Glorius léte nagyban hozzájárul ahhoz, hogy kedvelt és népszerű utazási célpont legyen mind a település, mind a régió.

– Számokban, visszajelzésekben ez hogyan mutatkozik meg?

– Eddig 40.011 vendégéjszakát töltöttek nálunk. A hozzánk látogatók háromnegyede magyar, ezen kívül főként román és szerb vendégeink vannak. A vélemények a szállodánkkal és a szolgáltatásainkkal kapcsolatban mind a magánszemélyek, mind a céges partnerek tekintetében is rendkívül pozitívak. Utóbbiak közül meg kell említenem a ContiTech Fluid Automotive Hungária Kft-t, aki rendszeresen tart nálunk konferenciákat, képzéseket és üzleti vacsorákat és mindig azt a visszajelzést kapjuk, hogy az elvárásaiknak megfelelő a vendéglátásunk. Nem a városhoz kötődő vállalat pedig tökéletes helyszínként jellemezte a Gloriust egy csapatépítő rendezvénye kapcsán. Az ilyen típusú események azért fontosak számunkra, mert ilyenkor egész évre kell feltöltenünk a látogatókat élményanyaggal. Ez amellett, hogy óriási lehetőség Makó számára is, de összefogást, közös munkát is igényel. Öröm számunkra, hogy egyre többen látogatnak vissza hozzánk.

– Mi az, ami leginkább megfogja a vendégeket?

– Különösen azok számára nagy élmény a nyugodt, kisvárosi környezet, akik szeretnének a zsúfoltságból, pörgésből kiszakadni. Itt lehet lovas kocsit bérelni, gyalog szinte minden elérhető, de lehet Ford T-modellel is utazni, ezek mind különleges lehetőségek. Úgy gondolom, sikerült a négycsillagos szállodával egy olyan minőségű idegenforgalmat hozni a városba, ami korábban itt nem volt. A Glorius belső kialakítása mindenkit lenyűgöz, a század eleji art deco stílus a ma emberének egy békés időszakot közvetít, de modern formában. Nagyon jó minőségben sikerült ezt a hotelt megálmodni, kivitelezni és üzemeltetni. A belvárosban, a látnivalók közelében, értékálló környezetben biztosítunk nyugodt miliőt a hozzánk betérőknek.

– Milyen újdonságokkal várják a jövőben a Gloriusba érkezőket?

– A vendégeink kérésére a második emeleti wellness részlegben, a szauna és a fitneszterem és mellé egy jakuzzit helyeztünk el. Ezen kívül a tetőteraszon kialakítottunk egy napozó- és pihenőrészt, ami alkalmas a nap bármely szakában a szabadtéri társalgásra, kikapcsolódásra és akár televíziózásra is. Marketing szempontból fontos kihívás számunka az ismertségünk növelése, mind a hazai, mind a külföldi utazók körében. Szeretnénk a Ford T-modellt a mindennapi ajánlatunk részévé tenni, valamint a korábban átadott Vigadó épület mögött elkészült a Vigadó tér, amellyel a rendezvényszervezők és házasulandók körét kívánjuk elérni.

– A születésnapi ünneplés részleteiről tudhatunk?

– A hónap végén lesz egy közös csapatépítő rendezvényünk és ott emlékezünk majd meg erről a jeles dátumról. Ehhez mindenképpen olyan helyszínt fogunk választani, amelyet utána tudunk ajánlani a vendégeinknek is.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.