Hírek Térség

Kapjon észbe, ha azzal telefonálnak a NAV nevében, hogy túlfizetése van

Udvarias hang telefonál, hogy a hívott félnek túlfizetése van, s azt szeretnék visszautalni. Ne dőljön be neki.

Több adózó bejelentése szerint valaki a Nemzeti Adó- és Vámhivatal nevében telefonál és bankszámla-adatokat kér. A telefonban egy udvarias hang közli az ügyféllel, hogy túlfizetése van az adóhivatalnál, de ezt csak nevének és bankszámlaszámának megadását követően tudják utalni.

A NAV telefonon soha nem értesíti ügyfeleit és soha nem kér bankszámlaszámot, vagy egyéb bizalmas adatot!

Kérjük, ha valaki ilyet tapasztal, haladéktalanul tegyen bejelentést a NAV bármelyik igazgatóságán, ügyfélszolgálatán és semmiképpen se adja meg adatait! Az ebből eredő kellemetlenségekért a NAV nem vállal felelősséget, mert a hivatal kizárólag ügyfélkapun, postán, illetve folyószámla-kivonaton értesíti az adózókat a túlfizetésekről – hívta fel a figyelmet Némedi-Varga Éva, a NAV megyei sajtóreferense.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.