színes

A Glorius alappillérei és motorjai

Több mint másfél éve nyílt meg a Grand Hotel Glorius, a város első négycsillagos szállodája. A nyitás óta több ezer vendéget fogadott és ugyanennyi elégedettséggel távozott. Azt azonban kevesen tudják, hogy kik azok, akik a színfalak mögött mindent megtesznek azért, hogy a vendégek zavartalanul élvezhessék a pihenésüket. A Glorius büszke rá, hogy a nyitás óta egy stabil erős csapattal dolgozhat együtt, akik szeretik a munkájukat és minden pozitív visszajelzés után még többet adnak bele.

MH – Makó

A szálloda egyik alappillérei a recepción dolgozó hölgyek és urak, hiszen velük találkoznak és beszélnek először a vendégek, amint megérkeznek. A Grand Hotel Gloriusban sincs ez másképpen. Kéri Eszter már december óta recepciós. Bár Eszter Szegeden él, mégis a makói szállodát választotta munkahelyeként.

– Azért választottam a recepciós munkakört, mivel úgy gondolom, hogy itt kell elkezdeni a szállodaipart, ha ezen az irányon gondolkozik az ember – fogalmazott Eszter. – Idáig pozitív tapasztalatokat szereztem, a kollégáimat nagyon szeretem. Már az elejétől kezdve nagyon segítőkészek voltak a többiek.

DSC_5950

A recepciós elárulta, hogy szívesen dolgozik ebben a munkakörben, azonban szeretne feljebb lépni a szállodán belül: leginkább az értékesítést és a rendezvényszervezést végezné. Mint elmondta, minden vendég kedves és szívélyesen állnak a dolgozókhoz is. Bár sok ismert ember megszállt már a Gloriusban, mégis egy egyszerű családdal élt át egy jó élményt Eszter.

–  Egyik kedvenc szállóvendégeim egy idősebb házaspár volt: Dobozról jöttek és telefonon foglaltak szobát. Itt töltöttek 4 napot, de a végére már úgy foglalkoztak velem és tekintettek rám, mintha ezer éve ismertük volna egymást. Három hónappal ezelőtt ismét felhívtak, hogy megint jönnek és el is hívtak ebédelni magukhoz – mesélte.

A fogadóasztalnál dolgozik a reservationagent is, aki az értékesítés és recepció munkáját segíti. Kocsis Lili nyitás óta van jelen a Glorius életében: recepciósként kezdett és októberben ajánlották fel neki ezt munkakört. Számára az egyik legnagyobb kihívás a szálloda indítása volt.

DSC_5940

– Mivel makói vagyok, mindenképpen Makón szerettem volna elhelyezkedni. Pont úgy végeztem a mesterképzésen, hogy szeptemberben nyílt a Glorius. Evidensnek tűnt, hogy ide jelentkezek – mondta Lili. – Úgy gondolom, megfelelő és szeretem a mostani pozíciómat, de nem zárkóznék el a további fejlődéstől.

Lili kiemelte, hogy a fiatalos társaság nagyon könnyen megérti egymást, így a munka is könnyebben megy. A hotel gazdasági részével foglalkozó és a szobaasszonyok között is vannak, akik a hotel megnyitása óta jelen a Glorius életében. Rácz Amelita az előbbivel, Budai Andrea az utóbbival foglalkozik.

– Szegeden dolgoztam három évig, majd jött ez a lehetőség, hogy átjöhetek Makóra. Nyilvánvalóan azért is, mert közelebb volt, valamint egy magasabb pozíciót sikerült megpályázni, így egy szinttel magasabbra léphettem karrieremben – mesélte Amelita. – A légkör miatt is jó itt dolgozni, hiszen egy csodálatos négycsillagos és gyönyörű hotelben dolgozhatunk, valamint maga a pozíció miatt is: azzal foglalkozok, ami közel áll hozzám.

DSC_5946

A housekeeping és a szobaasszonyok nélkül a Glorius sem lehetne Glorius, ugyanis ők a tartják tisztán a szobákat, a teraszokat és a Vigadó épületét is. Mondhatni, ők a hotel motorjai. Budai Andrea 2014 szeptembere óta dolgozik a szállodában.

– Én egy más kategóriás helyen dolgoztam, így a vendéglátó ipar ismeretlen volt számomra – árulta el Andrea. – Annak idején azért választottam a Gloriust, mivel egy jó lehetőség és egy nagy kihívás volt. Azért is szeretek itt dolgozni, mert jó a vendégek visszajelzéseit hallani. Illetve a társaság is remek.

DSC_5948

Az ezekben a pozíciókban a dolgozó hölgyek és urak stabilan, illetve hűen a Glorius csapat részei. Munkájukkal a hotel vezetősége is nagyon elégedett, hiszen nekik köszönhető, hogy a vendégek négycsillagos szállodát választják pihenésük helyszínéül.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.