Hírek

Helyre rakja a Démász a makói ügyfélszolgálat biztonsági őrét?


Nemrégiben írtunk arról, hogy embertelen körülmények közt, az utcán kénytelenek várakozni az áram és gázszolgáltatót makói ügyfélszolgálati irodáját felkereső emberek. Többségük ugyanis az utcán kénytelen álldogálni, míg sorra nem kerül, ráadásul a biztonsági őr már fél órával a zárás előtt elküldi az embereket azzal, hogy már nem kerülnek sorra. Akkor megkérdeztük az EDF DÉMÁSZ-tól és a GDF SUEZ-től, azaz a Dégáztól, hogy szándékoznak-e lépéseket tenni a felvetett problémák orvoslása érdekében. Levelünkre eddig csak az áramszolgáltató kommunikációs osztálya válaszolt. A következőket írta:

“Az EDF DÉMÁSZ a felvetett eset kapcsán pontosítani fogja az ügyfélszolgálatokon közreműködő biztonsági őrök irodazárásra vonatkozó teendőit. Az esetleges félreértésekért és kellemetlenségért ezúton is elnézést kérünk ügyfeleinktől.
Ugyanakkor fontosnak tartjuk megjegyezni, hogy tapasztalataink szerint az EDF DÉMÁSZ ügyfelei az ügyfélszolgálatok személyes felkeresése helyett egyre gyakrabban veszik igénybe a telefonos illetve az online ügyintézést, ami teljes körű, gyorsabb és kényelmesebb. Szolgáltatásaink folyamatosan bővülnek, Makón például nőtt azoknak a helyeknek a száma, ahol kódot vásárolhatnak előrefizetős mérőt használó fogyasztóink.
Illemhelyek kialakítását és üzemeltetését általában más szolgáltatók pl. bankok, posták vagy üzletek sem végeznek, ilyen célú átalakítást nem tervezünk. Az ügyfélszolgálati iroda előtti területen pihenőpad kihelyezését megfontolja társaságunk” – közölték.
Ennél pontosabbat szóban sem tudtak mondani, csak az derült ki, hogy beszélnek a makói biztonsági őrrel.

MH